OpenAI-ը գործարկել է App Directory-ն՝ անմիջապես ChatGPT-ում հասանելի հավելվածների կատալոգ:

Միեւնույն ժամանակ, ընկերությունը բացել է իր SDK գործիքակազմը մշակողների համար, ինչը նրանց հնարավորություն կտա ստեղծել նոր ինտերակտիվ ծառայություններ, որոնք անմիջապես կաշխատեն չատբոտի ինտերֆեյսում: 

OpenAI-ի գործադիր տնօրեն Սեմ Ալթմանը նախկինում հայտարարել էր, որ ընկերությունը նախատեսում է աստիճանաբար ChatGPT-ն վերածել «հարուստ գործառույթներով հարթակի», եւ սեփական հավելվածների խանութի գործարկումը կարեւոր քայլ է այս ուղղությամբ:


OpenAI-ը նախկինում ինտեգրացիաներ էր գործարկել Spotify-ի, Photoshop-ի եւ այլ ծառայությունների հետ, եւ այժմ դրանցից մի քանիսը հասանելի են դարձել ավելի շատ երկրներում: Օրինակ, Spotify-ը ChatGPT-ում այժմ հասանելի է Մեծ Բրիտանիայում, Շվեյցարիայում եւ ամբողջ ԵՄ-ում:


Նոր հավելվածների թվում են Apple Music-ը, որն օգնում է հայտնաբերել երաժշտություն, ստեղծել երգացանկեր եւ կառավարել մեդիա գրադարանը անմիջապես չատից, եւ DoorDash-ը: Վերջինս կարող է բաղադրատոմսերի գաղափարները եւ մթերքների ցուցակները վերածել պատրաստի զամբյուղների՝ առանց ChatGPT-ի չատից դուրս գալու:

Նաեւ նշվում է, որ Free, Plus, Go եւ Pro փաթեթներում հավելվածների կողմից օգտագործվող տվյալները կարող են օգտագործվել մոդելներին մարզելու համար, եթե միացված է «Բարելավել մոդելը բոլորի համար» տարբերակը:

OpenAI-ը դեռեւս չի բացահայտում, թե ինչպես է App Directory-ն օգնելու ընկերությանը գումար վաստակել: Հայտարարության մեջ միայն նշվում է, որ ապագայում կքննարկվեն լրացուցիչ դրամայնացման մեթոդներ։

«Ժամանակի ընթացքում մենք կքննարկենք լրացուցիչ դրամայնացման տարբերակներ, այդ թվում՝ թվային ապրանքներ: Մենք ավելի շատ տեղեկություններ կտրամադրենք, երբ ավելի լավ հասկանանք, թե ինչպես են մշակողները ստեղծում հավելվածներ եւ ինչպես են օգտատերերը փոխազդում դրանց հետ», - նշել են OpenAI-ում: 

Դեկտեմբերի սկզբին լուրեր էին տարածվել, որ ChatGPT-ն ներդրել է գովազդներ՝ չնայած ընկերությունը փորձեց ցրել այդ լուրերը: Կարճ ժամանակ անց OpenAI-ը, մրցակիցներին հասնելու փորձով, ներկայացրեց իր առաջատար AI մոդելը՝ GPT-5.2-ը եւ նոր պատկերի գեներատորը՝ GPT Image 1.5-ը, որը նման է Nano Banana-ին։